MEDLEMMER

Bådklubben Guldborgsund har pt. ca. 70 medlemmer men har plads til mange flere.

​

Vi råder over ca 70 bådpladser, men vi har stadig ledige pladser.

​

Det koster årligt 600 kr. for en familie at være medlem af klubben.

​

Vores bådpladser koster fra ca. 2250-5100.- kr. årligt.
Hertil kommer arbejdsgebyr samt betaling for vimpel.

​

Klubben arrangerer igennem hele året flere aktiviteter for vores medlemmer.

​

2 gange pr. sæson er der fælles klubture hvor vi besøger nogle af vores nabo havne.

Derudover er der hele året forskellige sammenkomster med masser af godt kammeratskab og hygge.

​

Igennem hele sommeren danner vores klubhus og den skønne terrasse rammen om masser af hyggelige aftener.

​

Rigtigt mange af vores gæster benytter muligheden for at benytte faciliteterne i klubhuset til at forberede nogle skønne måltider m.m.
Alt i klubhuset står til rådighed for vores medlemmer og gæstesejlere hver eneste dag.

Eneste krav er at man selv rydder op efter sig, og sørger for at der ser pænt og rent ud når man forlader huset igen.

Når huset ikke er åbent, så kan man få adgang til huset via den udleverede kode, som kan benyttes på hoveddøren.

​

Ønsker man at blive medlem af klubben, skal der udfyldes en optagelsesbegæring, som sendes til klubbens officielle mailadresse.

Straks efter modtagelsen vil bestyrelsen tage stilling til denne, og der vil blive udsendt velkomstbrev med diverse oplysninger samt opkrævninger.

​

Optagelsesbegæringen kan udskrives fra dette link:

Desværre er det endnu ikke muligt at udfylde den direkte her på siden, men dette arbejder vi på.

Opdateret 23.04.23